luni, 11 februarie 2013

Echipa Teatrul de Foc despre POEZISELE 12


Cristian Rus
Vreau sa imi incep mesajul prin a spune ca sunt foarte bucuros ca m-am reintors sa joc in Pod! Poezisele s-a regasit foarte bine ca spectacol intr-un spatiu asa de primitor cu teatrul.A fost o seara magica pe care am petrecut-o alaturi de colegii mei si chiar nu stiu cum sa ma exprim ca sa nu sune siropos dar pot spune cu siguranta ca eeergia care s-a creat va ramane un punct de reper pentru noi toti.
Ma bucur ca am ales sa fac teatru, si incerc sa supravietuiesc in "El" tocmai pentru momente de genul asta. Nu vreau sa gasesc explicatii logice de ce s-a intamplat asa, vreau doar sa il pastrez pentru mine ca hrana pentru suflet.

Anda Saltelechi
Oau, a fost o zi plina, nu prea am stat locului, cu 20 de minute inainte de spectacol inca mai rezolvam detalii de lumina, nu stiu cum a trecut ziua, cu facut lumini, decor, maturat si spalat Podul... lucruri care te tin in priza, nu te lasa sa fii civil... Iar spectacolul s-a derulat ca o avalansa... totul s-a intamplat repede, cu ritm, cu energie multa si cu credinta. Cu toate astea, eu am intampinat niscaiva probleme, insa am gasit solutii rapide de rezolvare... sau energia spectacolului care nu m-a lasat sa stau si sa ma impotmolesc a gasit solutii de rezolvare. Inainte inca de intrarea publicului in sala am simtit energia asta, creata intre noi, actorii. Ma bucur ca s-a intamplat asa, nu am mai simtit-o demult atat de puternica. La Muzeu jucam fara lumini, aici, la Pod, am folosit lumini si asta a dat un plus spectacolului. Imi era foarte dor sa joc la Pod, care pentru mine e un loc sfant!

Rodica Bunea
A fost....da in seara asta a fost. nu stiu cum si de ce, dar s-a legat spectacolul si a curs fara sa simt ca trag de el vren pic. Cred ca luminile (posibilitatea de a varia lumina pe momente) au ajutat enorm. Pe mine cel putin, cu siguranta. A fost un public prietenos, a fost un spectacol de care m-am bucurat. Mi-a placut sa joc in Pod, sper doar ca n-am racit (a fost un pic cam frig). Dar pe cine intereseaza problemele actorului....ideea e ca sper ca lunea viitoare(jucam Ieudul) sa ma bucur la fel ca astazi. Incerc sa inteleg ce a fost azi special, o sa ma gandesc....

Sandra Simon
Nu stiu ce s-a intamplat in seara aceasta. A fost o emotie,o energie care nu cred ci sunt sigura ca s-a simtit atat pe scena cat si in public. Este un loc in care m-am simtit ca acasa desi nu am "calcat" acolo de multe ori. Am simtit emotie inainte de spectacol,poate la fel ca la premiera. Cred ca ne-au ajutat si luminile destul de mult dar spectacolul s-a curatat oarecum si mi-am dat seama ca se poate juca foarte bine si intr-un teatru,standard,cu lumini si nu doar in locul in care a luat nastere (la Muzeu). Cred ca a fost cel mai bun spectacol "Poezisele" de pana acum. Imi pare rau ca nu au venit toti oamenii care au fost invitati dar sper ca acelasi feedback,pozitiv,il voi avea si lunea viitoare dupa "Ieudul". Mi-am recapatat increderea si pozitivismul.Cred ca toti aveam nevoie de "o gura de spectacol curat".

Vlad Rotaru

Feedsplack: Cred ca a fost cea mai buna reprezentatie a ''Poeziselor'' de pana acum.Sincer,eram putin cam ametit,ptr ca am stat mult timp cu ochii in camera,ca sa corectez miscarile,dar dincolo de ameteala respectiva,am simtit atmosfera piesei f.bine. Daca data trecuta criticam spatiul din club, acum sunt putin stunned de cat de bine s-a pliat piesa pe spatiul din Pod. Luminile au fost magice. Si am simtit o energie placuta intre actori dinainte de a incepe spectacolul.Probabil de aceea a decurs si atat de frumos.
Oricum,bine ca v-am si prins pe camera :D




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu