marți, 28 mai 2013

NOSTALGIA 53 în 27 mai: Feedback-ul actorilor


Gabriela Alexandru
Spectacolul de asta seara a fo'misto tare! Am oferit multe celor pe care i-am intalnit! Imi amintesc cand v-am intalnit pe voi! Cati oameni deosebiti!Si-mi amintesc ca mi-ati fost dragi si va multumesc pentru ca existati in viata mea.Sunteti oameni frumosi,suntem -toti! Am incredere in voi,cum am in mine.Stiu ca incet incet,fiecare dintre noi va reusi ce si-a propus cu aceasta arta nobila! Crista,esti geniala prin mecanismul pe care l-ai pus in functiune si prin toate celelalte lucruri pe care le faci, esti de 3x femeie! Te admir si te respect pentru puterea ta! Existenta ta a schimbat oameni :d pe mine m-a facut mai bogata! Acestea sunt gandurile mele bune,pe care am vrut sa le impartasesc cu voi,oameni frumosi.Iar acum, imi iau La Revedere si parasesc acest proiect .Ar trebui ca fiecare actor debutant sa simta ce simtim noi cand "ne jucam cu Nostalgie"! Multumesc inca o data pentru ocazia de a exista in acel univers!

Angelica Manta
Am avut un public minunat in aceasta seara! Au fost deschisi in proportie de 95% , Am primit atat de multe imbratisari ca nici nu le mai stiu numarul ...Multumesc tuturor ca impreuna reusim sa implinim o minune! Va pup si va imbratisez cu drag >:D<

Anda Saltelechi
Eu azi m-am simtit bine. Lucrurile s-au linistit inainte de spectacol, lumea a fost mai linistita, cred... Mi-am propus multe lucruri pentru reprezentatiile din seara asta. Am jucat de patru ori Ruletistul. De unele am uitat pe parcurs, de altele nu! Am introdus un ritm nou la sfarsit de Ruletist. Am simtit foarte potrivit lucrul acesta. Am dezvoltat relatia fata de Ruletist (personaj), am empatizat cu el, am crezut. Mi-am dat frau liber... am reactionat la tot ce misca, la tot ce am observat ca se intampla in jurul meu... personajul imi da o libertate de mult dorita  ... mi se pare fascinant sa fii asa liber si sa ai curaj sa te lasi dus... dar sa si tii lucrurile sub control, in acelasi timp. Fascinanta provocare!!! Un fain profesor pe care l-am avut spunea: "daca crezi in ceea ce faci, nu poti fi ridicol!!!" Si asa e! E necesar sa crezi in ceva, in cineva!

Anne-Marie Zaharia
Eu ...la un moment dat...am fost propriul meu spectator fiindca am avut un visator tare dubios, credeam ca-mi va lua gatul, dar am ramas in personaj si i-am facut fata, totusi...m-am speriat putin. Pt mine e uimitor cum pot spune acelasi lucru de 50 de ori, fara a-si piarda din prospetime si naturalete, reusesc sa interactionez cu ei, rad cu iei, plang, uneori apare si o lacrima. E minunat cand vin oameni care intreaba de tine fiindca le-a povestit cineva si vor si ei in REM, desi eu am impresia ca nu fac nimic extraordinar acolo, in magazia mea unde am inteles rostul meu in teatru.

Sfiraiala George Petrisor 
eu am avut oameni si oameni, unii foarte misto cu energii pozitive care intrau si mergeau cu povestea, dar am avut si oameni miserupisti, care intrau pt ca le tr scoica si nu aclutau si nu ii interesa. a fost unu imbracat intrun pulover portocaliu si de cum a intrat il interesau cartile de pe rafturi si la orice ii spuneam gen, visez la un creator, el zicea ca el este creatorul, ca el e arhitectul ca el e totul, o multime de faze de genu, pan la urma am reusit sa ii strecor scoica si cand sa pleca ii suna tel si ramane acolo sa vorbeasc. in fine in afara de asta in medie a fost placut, am avut 45 de oameni 

Raluca Zlatanov
 ieri a fost o abordare noua....a Garoafei....si cred ca a fost mai bine in sensul acuratetii si pastrarii conceptului si textului...oamenii au reactionat mai serios, ami responsabil cu Zizi,. chiar daca era un joc...se formeaza ceva magic cu publicul nostru....se creeaza o legatura in care dau si ei ca si tine, unii mai putin, altii mai mult...au fost oameni care au ras la inceput cand am incantat REM , i-am auzit si am continuat si apoi au lasat din atitudinea asta, nu dintr-o data....

Simon Sandra 
Am jucat deja a 4-a oara? Pfff cum trece timpul.Ieri am avut un spectacol bun...adica 4 spectacole bune cu "Ruletistul" pentru ca am jucat iar de 4 ori,lucru care nu poate decat sa ma incante si sa ma faca sa-mi dau seama ca munca nu ne-a fost zadarnica. Oamenii sunt incantati de acest gen de teatru (cu exceptia unor iubitori de teatru clasic si carcotasi; le respect opinia).Ca niciodata prima din cele 4 reprezentatii a fost energica,urmata de a doua apoi a treia si a...4-a unde ne-am impotmolit putin deoarece am fost "parasiti" de 2 colegi si a trebuit sa preluam cateva din sarcinile lor.DAAAR...cum suntem ingenuosi pentru ca am invatat sa ne descurcam in situatii dificile,ia ghiciti....ne-am descurcat,am luat examenul cu brio. Imi place din ce in ce mai mult sa joc acest spectacol,sa ma joc in acest spectacol.Publicul a fost comunicativ si din plin.Mi-ar placea sa ma aflu si eu macar o data printre ei si sa vad toate momentele din "Nostalgia53",sa pariez,sa fiu asistent si sa flirtez cu Coco. Dar stiti ce,cred ca e mult mai "mishto" sa joc,sa ma joc cu publicul.Bravo colegi,bravo "Nostalgia53".

Andrei Vornicu
 La editia nr. 4 am fost relaxat si energic. Anda a suplinit eficient lipsa Cristei si ne-a convins pe toti sa trecem pe silent in ultima jumatate de ora inainte de spectacol. Am avut parte si de un public OK. Nu carcoteau, nu comentau, colaborau eficient si se lasau prinsi de joc. Mi-am dat seama ca s-au si distrat foarte mult si n-ar fi plecat de-acolo. Unii dintre ei mi-au spus catre final ca vor reveni si la urmatoarea reprezentatie. Unul dintre ei este criticul Tronaru. Au fost incantati si cei de la Hyperliteratura, al caror material il astept curios. In general am observat ca spectatorii erau intrigati in mod placut de rolul meu, dar la un moment dat a trebuit sa imi ies putin din rol si colaborez cu publicul, sa-i indrum spre Egor, spre un Paianjen, spre un Arhitect etc. Mai multa lume m-a intrebat cine sunt si le-am dat mai multe variante. Am ramas suprins cand o femeie destul de tanara mi-a cerut sa-i scriu ce-am spus pe foita cu citatul pe care i-l dadusem anterior. Si sa ma semnez. I-am scris o dedicatie pana la urma, dar fara autograf. La un moment dat m-am trezit imbratisat de o tipa micuta, fara preaviz. Nici n-am apucat sa-i vad fata, ci doar ca ma stragea in brate si am intrebat-o "cu ce motiv?" si mi-a raspuns ceva de genul: "nu conteaza, dar asta simt ca trebuie sa fac". la final mi-a zis mie si Andei ca suntem geniali (referindu-se la toti nostalgicii, in frunte cu Marele Absent  ) A fost o seara chiar faina. Iar Garoafa si Paianjenul au avut curiosi, respectiv, meniu, pana la 1



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu