vineri, 5 iulie 2013

Ziua a 12-a la Curtea Veche


Raluca Zlatanov
feedback azi: azi am simtit mai tare febra musculara...
a fost mai relaxanta ziua de azi, din punctul de vedere al solicitarii fizice. La dans as fi vrut sa scot mai mult din interior si sa pot sa ma misc cu ce am in suflet; cand m-am uitat la proiectii am vazut cate se pot face, ce simplu pare sa simti si sa te exteriorizezi; mi-au placut cateva miscari din proiectiile vazute cu Pina Bausch...mi-a placut tot de fapt, dar ma gandeam ce ar fi potrivit pentru mine. cat de frumos si de lin si natural par miscarile corpului , cat de infinite miscari se pot face si cand dansam eu ma treazeam facand aceleasi miscari...
a fost o ideea f buna sa vedem impreuna proiectiile, dar trebuie sa perseverez cu exersarea unor miscari.
imipare rau ca voi lipsi luni si as prefera sa nu lipsesc si sa mearga altcineva in locul meu la examenul scris pentru licenta...

Mihai Marin
''Inca o zi, inca un pas spre formarea puzzle-ului de la Curtea Veche. Astazi ne-am axat mai mult pe descoperirea miscarilor de dans, de data asta fara ajutorul apei, desi a plouat la un moment dat. Ce mult imi place cand reusesc sa exprim prin miscare ceea ce simt la interior, este ca o descoperire de sine fascinanta, libera si, desi obositoare fizic, foarte placuta.''

Sfiraiala George Petrisor
a mai trecut o saptamana, o saptamana in care am putut si eu sa vin in fiecare zi, ca pana acum am avut mai multe deplasari si mai multe evenimente, o saptamana in care am invatat exercitii, dansuri, miscari noi, o saptamana plina de descoperiri si de improvizatii, o saptamana a cunoasterii. ziua de azi fiind mai negricioasa ne-a fortat sa terminam mai repede si sa ne bagam inauntru la proiectii, si totusi am avut timp de dimineata sa mai facem cateva descoperiri. abia astept ziua de luni, cand o sa primim desfasuratorul, si o sa vedem ce anume a pastrat crista din tot ce s-a aratat si din toate improvizatiile. totusi urmeaza un weekend bine meritat in care putem sa ne tragem suflul si sa ne odihnim.

Simon Sandra
"Azi a fost o zi mai relaxata din punct de vedere fizic. Cred ca eram destul de epuizati toti dupa o saptamana incarcata. M-am bucurat ca am avut ocazia sa mai urmarim cateva proiectii din spectacolele de dans ale Pinei Bausch si asta datorita ploii care ne-a intrerupt "meditatiile" asupra miscarii.M-au ajutat foarte mult in ceea ce priveste urmatoarele repetitii si a descoperirii proprii prin dans. Imi pare rau ca m-am lovit destul de rau in timpul unei miscari dar, arta cere sacrificii si sper sa imi revin pana luni cand totul revine la normal (adica REPETITII). Am incheiat o saptamana prolifica si totul are timp sa se "aseze" in noi in aceste zile libere."

Alina Elena Cimpoeru
Febra musculara s-a instalat victorioasa in tot corpul. Imi dau seama cat de important este sa ne vedem in fiecare zi. Vinerea trecuta nu aveam nicio idee despre cum va arata specatacolul, acum ma simt ca si cum am tras putin cu ochiul si am sentimentul ca stiu cum va fi. Abia ma pot abtine sa nu dezvalui mai multe celor din jur. Sunt entuziasmata dar stiu ca o sa vina si momentul de panica. Ma voi indoi de mine, ma voi simti presata de timp - mai e atat de putin pana la premiera. Noroc ca am mare incredere in colegi si in ce fac ei. In zilele libere se va aseza totul si luni reincepe "nebunia".

Anda Saltelechi
Astazi am simtit oboseala intregii saptamani de munca. Inca de dupa Nostalgia, adica de marti, eram obosita, dar repetitiile de la Curtea Veche m-au revigorat. A fost o saptamana cu descoperiri faine, de tot felul. Cred ca saptamana asta am facut exercitiul in care Adina Hotinceanu ne-a dat o idee despre cum sa manuim, sa animam (sa punem suflet) intr-un obiect oarecare. Eu am ales o esarfa... tbc-ista si batrana :) Imi place mult sa lucrez cu Crista... Pana la un punct, te pune fata in fata cu tine... cu limitele tale... Si cred ca si ea se pune fata in fata cu ea insasi... Asa simt!
Am foarte mari emotii pentru ziua de 19, e o dubla sarbatoare...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu