marți, 9 iulie 2013

Ziua a 14-a: Dracula (9.07.2013)

Alina Cimpoeru

Si astazi am avut o persoana noua care sa ne ajute in cautarile noastre. Munca fizica, frustrari, idei bune, idei rele, entuziasm, oboseala, ciocniri, jocuri, legaturi (lasam aici imaginatia sa zburde libera:) ) si dorinta unanima de a face un spectacol la superlativ. Simt ca imi explodeaza mintea de atatea ganduri, corpul e la fel de bombardat... constientizez existenta unor muschi nebanuiti. Am inceput sa tin la colegii mei. Uneori imi vine sa iau un pistol (n-am) si sa impusc ceva, macar. E fierbere la repetitiile noastre - se coace ceva, se amesteca - FIERBE: mai ales in mine. As putea sa urlu daca as vrea. Sunt exaltata, surescitata, fericita.

Raluca Zlatanov

Feedback: astazi a fost o incalzire mai lejera, dar care m-a ajutat sa ma dezmortesc si trezesc.mi-au placutexercitiilecu betele pt ca era concentrare si miscare in acelasi timp.soarele a dogorit toata ziua, ceea ce ne-a facut sa limitam oarecum spatiul pentru exercitii. Mi-au placut materialele si sunt chestii f misto care ies de acolo. Sa spun de cand nu am mai folosit o minge?mi-e rusine...caut o idee care sa pastreze totusi te a pe care am ales-o cu Florin, dar sa fie deosebita pt scenele de...dar nu va spun inca...

Maine o sa lipsesc, am ultima proba la licenta...spor la treaba

Simon Sandra

In afara de bronzul "perfect" cu urme de maneca scurta si si pantaloni pana la genunchi,ma declar multumita. "A fost o zi foarte buna care a trecut parca prea repede.M-a debusolat putin un exercitiu pe care l-am facut cu Anda in subsolul ruinelor (un act de tortura).Cred ca a avut un impact destul de puternic asupra mea pentru ca dupa terminarea lui a trebuit sa ies la aer deoarece imi tremura corpul foarte tare.Am incercat sa-mi explic reactia si poate ca am reusit dar asemenea lucruri ar trebui sa le pastram,poate,pentru noi.Abia astept sa vad cum va iesi acest proiect,ce impact va avea asupra privitorilor dar si asupra noastra."


Sfiraiala George Petrisor

tenu incepe sa prinda contur din ce in ce mai mult, si asta e de bine. azi, impreuna cu baietii,si ajutati de ana, am legat un moment de balet destul de solicitant. momentele se clarifica pe zi ce trece si abia astept ziua de vineri 19/07 cand va avea loc premiera.si astazi am avut parte de teme noi, de improvizatii din ce in ce mai interesante, destul de greu sa faci pe o persoana sa pluteasca, dar in cele din urma, impreuna cu mihai si florin, am reusit sa ducem la bun sfarsit aceasta tema.am primit un obiect nou de recuzita cu care ne-am distat o buna jumatate de ora, din care au iesit cateva momente bunicele, nu o sa spun despre ce element este vorba, o sa va las curiozitatea sa lucreze, si o sa trebuiasca sa veniti la spectacol sa vedeti despre ce este vorba.

Cristian Rus

O zi minunata din punct de vedere coregrafic. Ne-am distrat fain cu multe obiecte noi de recuzita, pe care am improvizat diverse teme. Sunt mandru de baieti pentru munca lor, si ii multumesc Anei pentru ajutor. Sorele ne cam pune bete in roate dar noi gasim solutii repid, asa ca astazi dupa ce ne-am retras, munca a continuat pe alte planuri. Sunt bucuros pentru ca nimic nu este inca foarte clar, pentru ca ne da sansa sa creem fara a avea limite si pentru ca fiecare tema ne provoaca si ne da o senzatie de evolutie care este destul de sanatoasa atunci cand esti in plin proces de formare.

Florin Stoian
Cum era de asteptat astazi am mai pus cateva caramizi in construirea spectacolului nostru. Astazi "ne-am jucat" cu bete, cu mingi, cu stropitori si masti de gaze. Am inceput cu jocul de grup in care aruncam betele si unde concentrarea trebuie sa fie maxima. Am simtit o scurgere de energie dar per ansamblu consider ca a fost bine. Mi-a placut momentul in care am improvizat cu mingea, mi s-a parut un exercitiu copilaros dar si creativ. Din punct de vedere al coregrafiei astazi am facut pasi mari si ma refer la faptul ca am invatat miscari de balet si de coordonare. Miscari suave, maini gingase si stropitori. Asta este reteta! Dupa un moment sensibil a urmat actul de tortura unde, impreuna cu Raluca, am incercat sa redam cat mai realist procesul. Ulterior am inteles cum anume trebuie sa redam tortura si mi se pare foarte interesant si greu in acelasi timp. Sunt foarte curios in legatura cu imaginea finala a spectacolului. Pe maine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu