marți, 31 decembrie 2013

Bilanț Teatrul de Foc in 2013

Iată cele mai importante realizări ale Teatrului de Foc în 2013:
1.La inceputul lui 2013 am pierdut spațiul de la MNLR, dar am jucat ”Ieudul fără ieșire” in Club A,

2. apoi am modificat ”Ieudul...” (în loc de soprană și clarinet am găsit o formație faină de jazz), am jucat ”Ieudul...” la Teatrul Podul

3. și am avut 1,cronici si alte cateva mentionări în presă.
4. A, și Andreea Dumitru a scris pentru prima dată despre noi înTeatrul Azi  (http://www.poezisele.blogspot.ro/2013/02/despre-ieudul-in-teatrul-azi.html)
5. Apoi am jucat și ”Poezisele” la Teatrul Podul (http://www.poezisele.blogspot.ro/2013/02/a-12-reprezentatie-cu-poezisele-la.html)
6.după care ne-am despărțit de Rodica Bunea și am rămas numai 4: Crista Bilciu, Anda Saltelechi, Cristian Rus, Sandra Șimon. Am descoperit Carol53 și am mai descoperit că ”Poezisele” funcționeaza la fel de bine și în 3 actori.

7.Am scos NOSTALGIA 53, dupa Mircea Cărtărescu.

8.Echipa noastră s-a mărit la 20 de actori, plus scenografa Maria Tache, makeup artist Nana Platon, formatie de muzică....

9. S-au scris despre spectacolul nostru 20 de articole: 1234, 5, 678910, 11, 12,13,14,15,16,17,18,19,20

10. Am facut un spectacol in aer liber, Mioritice, la Curtea Veche.

11. Am participat cu Nostalgia 53 la Bucharest Fringe, iar Anda Saltelechi a luat premiul special al jurului, acordat de Coca Bloos.

12. Am participat la FNT 2013, la secțiunea ”FNT vă recomandă”.

13. Am fost la Gaudeamus: http://www.youtube.com/watch?v=0CpHB_M3goA

14. Și la sfârșitul anului, am jucat la ICR, cu Florin Stoian:

Îi felicit pe toți foștii și mai ales actualii membri ai Teatrului de Foc: Anda Saltelechi, Cristian Rus, Sandra Șimon, Florin Stoian, Maria Tache, Mihai Marin, Amelia Stuparu, Evelyn Marcu, Alina Cimpoeru, Luiza Cobori, Rareș Zimbran, George Sfârăială, Andrei Atabay, Alina Tofan, Raluca Zlatanov... Îi așteptăm și pe viitorii.... Sper să facem lucruri și mai frumoase în 2014!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu