sâmbătă, 8 septembrie 2012

Publicul de la premieră


 7 septembrie 2012
Înainte de începerea spectacolului, am lăsat pe fiecare scaun al spectatorilor un formular cu 4 întrebări:

1. Ce v-a plăcut la experimentul nostru?
2. Ce nu v-a plăcut la experimentul nostru?
3. Care moment v-a impresionat cel mai tare şi de ce?
4. Alte observaţii.

Ne-am temut că oamenii nu vor fi deschişi unui dialog direct, oral, aşa că am vrut să le dăm şansa să ne spună părerile lor (mai ales pe cele negative) în scris. Multă lume, însă, a participat la discuţie, mai ales cei doi poeţi pe ale căror texte am lucrat: Paul Vinicius şi Floarea Ţuţuianu. N-am avut inspiraţia să înregistrăm dialogul dintre echipa noastră şi public - promit să nu se mai întâmple. Dar iată ce au scris oamenii pe formulare:

1.
1. Senzaţiile pe care le-am trăit. Totul a fost foarte viu, cred că datorită faptului că ideile încă mai rezonau în mintea actorilor, erau proaspete.
2. Faptul că nu cunoşteam textele, şi unele idei au trecut prea repede şi nu am apucat să înţeleg.
3. Momentul cu ospiciul, foarte intens.
4. M-ar fi bucurat dacă aş fi avut poeziile în faţă.

***
2.
1.-folosirea la maximum a corporalităţii actorilor şi a energiilor
-legarea momentelor
2. alegerea textului din Cărtărescu, a devenit un loc comun, deşi interpretarea a fost foarte bună
3. momentul Angela Marinescu
-dozarea tensiunii în punctele cheie ale spectacolului, mai ales finalul din Cristian Popescu
4. mi-au plăcut foarte mult selecţia poeţilor şi îmbinarea/înlănţuirea poeziilor

***
3.
1. Produsul finit!
2. Nimic.
3. Ultimul. De aia!
4. No comment!

***
4.
1.- a fost un spectacol de poezie inedit, total diferit de ce am văzut până în prezent
-poezia a fost dusă într-o cu totul altă dimensiune. Crearea de imagini a poeziilor m-a făcut să înţeleg poezia cu totul altfel
2. -
3. -sfârşitul a fost creat atât de bine încât dacă aveam nelămuriri, la sfârşit tot spectacolul a fost elucidat. Toate momentele au avut un farmec aparte, tot spectacolul rămânându-mi în minte mult timp după finalul acestuia
4.-

***
5.
1. Totul, de la actorii foarte talentaţi şi dedicaţi, până la modul în care s-a folosit recuzita sărăcăcioasă. Aţi avut o abordare originală, spectaculoasă, creativă. BRAVO!
2. Cadrul restrâns în care s-a desfăşurat evenimentul şi lipsa promovării.
3. Scenele uşor sinistre.
4.-

***
6.
1. Viu şi imprevizibil!
2. Că nu aţi experimentat şi în alte spaţii.
3. Ioan Es Pop şi Florin Iaru. Aţi dat frâu liber imaginaţiei, v-aţi dus departe, departe.
4. Felicitări echipei, aţi făcut o treabă minunată.

***
7.
1. Nu mi-am închipuit că poezia poate fi spusă şi astfel.
2. Poate Ileana Mălăncioiu ar trebui încă lucrată.
3. Îngeraşii de pahar ai lui Ion Mureşan.
4. Nu ştiu care sunt momentele care nu v-au ieşit. Nu s-a văzut. Puse unele peste celelalte: momentele de mare tensiune, peste momentele cu o intensitate mai mică, fac un spectacol emoţionant.
Aşa era aranjată sala înainte de începerea "premierei". La stânga, în faţă, e poetul Paul Vinicius; la dreapta, în rândul doi, poeta Floarea Ţuţuianu. Amândoi ne-au spus părerea la final. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu