duminică, 23 iunie 2013

Laborator la Curtea Veche - day 2

Vineri, 21 iunie 2013


Anda Saltelechi
Am avut o zi foarte faina. Am lucrat ceva nou si, si azi au venit niste oameni noi. Sper ca si luni sa se intample la fel. Azi am facut si niste greseli... ma refer strict la mine. Greseli pe care ma bucur ca mi le-am observat. Altfel nu le-as putea corecta! Am lucrat prima oara pe improvizatie, aici, in proiectul asta. Si a fost ok. Am aflat tot azi despre Pippo Delbono. Abia astept sa citesc toata cartea lui "Teatrul meu". Si tot azi, fara nicio legatura, e a zecea zi de cand nu mai fumez. Si sunt chiar suportabila... :)
Simon Sandra
Intotdeauna cand ma pun in pat seara,inainte de culcare imi pun intrebarea "Ce am invatat azi?".Fac asta de ani buni si imi da o stare de bine sa stiu ca nu am trecut prin acea zi degeaba,fie ca e vorba de un cuvant nou sau de tabla inmultirii,nu conteaza.Ganditi-va cum este sa stii ca ziua prin care ai trecut este plina de noi invataminte,de noi cunostinte,de noi oameni cu care interactionezi si de la care poti sa inveti ceva si asta implicand pasiunea ta si dragostea fata de teatru.Asta am simtit azi la "cursul" de teatru de la Curtea Veche.

Mihai Marin 
M-am simtit foarte bine astazi la 'repetitii', desi se pare ca nu se repeta nimic, in afara incalzirii fizicului, fiecare zi aduce ceva nou, ceea ce ma bucura tare. Exercitiu de improvizatie mi-a placut cel mai mult, probabil si pentru ca simt ca e o zona unde am mult de evoluat (nu ca ar fi singura  ). Incep sa ma simt din ce in ce mai in largul meu langa vechii si, totodata, noii mei colegi. Astept cu nerabdare 'povestile' vietilor fiecaruia de luni.

Alina Cimpoeru 
Azi am mai facut un mic pas pentru mine ca actrita; invat sa mai slabesc un pic fraiele auto-cenzurii. Imi plac oamenii din trupa si de la fiecare preiau ceva. Am inceput sa lucram cu bete si ma bucur ca vor fi parte din antrenamentele zilnice. Exercitiul de improvizatie a relevat ca putem lucra bine impreuna.

Crista Bilciu
Luni, 24 iunie 2013, vom repeta în Parcul Herăstrău, de la ora 10 (la Curtea Veche are loc un eveniment). Actorii au primit ca sarcină să se prezinte, fiecare individual, echipei, într-un moment de 10 minute pregătit de acasă (moment verbal sau non-verbal, cu ajutorul unor obiecte, muzică, imagini etc. sau nu - fiecare cum simte). Cu alte cuvinte, fiecare trebuie să ne arate din el ceea ce i se pare mai relevant pentru noi ca echipă. Aceeaşi sarcină o au şi cei care doresc să ni se alăture în acest "workshop".  Vă aşteptăm luni la ora 10, la lac (lângă podul cu lebede). Să veniţi în costum de mişcare (condiţii de participare aici).

PS. Vineri echipa noastră s-a îmbogăţit cu un scenograf. Am mai avea nevoie de muzicieni, fotograf, artist video, teatrolog. Există cineva interesat? Menţionez că workshopul de formare a echipei durează până miercuri, după care începe lucrul concret la spectacol (tot un fel de workshop, dar aplicat pe text). De miercuri încolo nu se mai primesc în echipă actori noi. Vom anunţa titlul spectacolului la sfârşitul săptămânii. Premiera va fi în 19 iulie 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu