vineri, 28 iunie 2013

Workshop la Curtea Veche: A 7-a zi

Alina Cimpoeru
Saptamana de repetitii s-a incheiat. Echipa e formata, cartile sunt pe fata. Interesul meu pentru acest proiect este tot mai viu. Colegii sunt grozavi pentru ca au la vedere atat calitatile, cat si defectele. Ieri nu am fost in apele mele, iar azi am inceput antrenamentul cu mintea in alta parte. Treptat am fost acaparata de lucru si m-au bucurat cateva momente: prezentarea lui Florin, exercitiul regizat de Anda, lupta cu Cristi si expresia de incantare si candoare a Cristei cand i-am zis ca accept provocarea experimentului de luni. A fost o zi in care am invatat multe.

Anda Saltelechi
Dupa absenta mea de ieri (m-am simtit chiar prost ca am "bifat-o") astazi am avut surpriza sa gasesc exercitii noi. Ma refer la incalzire. Apoi, ziua a fost din ce in ce mai interesanta. L-am vazut pe Florin facandu-si o prezentare fabuloasa. Lucrul asta mi-a ridicat tot felul de intrebari. Nu are rost sa spun aici ce s-a intamplat acolo. Trebuia sa fii acolo ca sa poti simti ce am simtit eu si probabil si ceilalti. Felicitari, Florin. Apoi, exercitiul Luizei. Am inteles multe de aici. Si ma bucur. Ma refer la atentia si la concentrarea mea. Sau la lipsa lor. Si la a-ti gasi puterea de a merge mai departe. Iar apoi exercitiul meu, in care am incercat sa fac ceva simplu, dar cu emotie. A fost o (jumatate de) zi plina!!!

Luiza Cobori
"Am încheiat săptămâna de lucru...am plecat in graba către casa, stiu ca fiul meu ma așteaptă cu nerăbdare. De altfel, din clipa in care ne-am luat la revedere, abia astept sa ajung la el. Pe drum apelez la telefon pe cei care au sunat in timpul exercitiilor noastră si nu le-am putut răspunde.... Ceva probleme administrative... Ma surprind vorbind cu foarte multă grija pentru cuvânt. Rostesc rotund cu o dictie ingrijita si poate cel mai important, port o conversatie simpla si coerenta. Spun lucrurile pe numele lor deși stiu ca nu rostesc ceea ce persoana implicată vrea sa audă. Imi răspunde "ok" si încheie cu "multumesc". Ma simt bine. Ce bine-mi pare! Uitasem ce bine face sa ai grija de cuvânt. Încep sa ma regăsesc pe mine in afara familiei. Simt ca prind ritmul si ca urmează sa învăț sa-l pastrez. Ce bine-mi pare!"

Simon Sandra
"A fost o zi frumoasa azi la Curtea Veche.Este fascinant ce facem acolo atat pentru noi cat si pentru vizitatorii care se perinda acolo in timpul repetitiei noastre.Nu vreau sa vorbesc din carti dar parca totul se petrece intr-o alta dimensiune a timpului acolo.Desi stam cate 4 ore in fiecare zi,la final am impresia ca am stat foarte putin si am invatat atat de mult.Am avut o energie foarte buna desi soarele ne-a cam "prajit" pielea dar parca nici nu conteaza.Suntem ca o familie si e extrem de bine sa simti asta."

Sandra Dragan
"A fost o zi foarte interesanta! mi se pare ca astazi am inceput sa descoperim din ce in ce mai mult locul si sa intram in atmosfera sa (la exercitiul cu betele si cel al Andei); pe langa asta, am urmarit si prezentarea lui Florin, care a fost foarte emotionanta! imi place ca din fiecare exercitiu am invatat cate ceva, si mi se pare ca in fiecare zi invat din ce in ce mai multe lucruri!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu