joi, 27 iunie 2013

Ziua a șasea la Curtea Veche


Cristian Rus 
Am facut astazi o gramada de exercitii, jocuri si improvizatie. Fiecare are un scopul anume insa toate au un scop comun: sa te formeze ca actor. Cu seriozitatea cu care joci un joc vei juca si pe scena. Nimic nu este de prisos atunci cand inveti totul se transforma, nimic nu se pierde). Echipa este din ce in ce mai solida si sper sa nu se sparga inainte de a se intarii definitiv!

Atabay Andrei 
Dupa trei zile in care nu am avut contact cu teatrul, am revenit astazi in familia de la Curtea Veche cu mult drag si dor. Am invatat exercitii noi de respiratie, am trecut si prin armata, am fost experti si traducatori iar spre final ne-am jucat improvizand.
Maine va fi de asemenea o zi foarte interesanta si placuta.Ne vom prezenta fiecare cate o tema din cele trei pe care le-am primit de la Crista, pana acum.Asa ca maine ma voi juca de-a regizorul pe textul "Miorita" si abia astept sa vad cum va fi.Pot spune chiar ca am emotii... constructive, bineinteles. Imi place faptul ca nici o zi nu seamana cu cealalta.De fiecare data venim cu propuneri noi si ne surprindem placut.Pana la urma asta'i si normal, doar e o arta vie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu