marți, 20 noiembrie 2012

IEUDUL FĂRĂ IEŞIRE 2 (regizorul)

Luni, 19 noiembrie 2012. Din cauza unor alte evenimente culturale de la MNLR, am programat spectacolul la 19:30. La 19:15 abia am primit sala... Au venit peste 50 de spectatori, deşi nu reuşisem să anunţăm evenimentul în presă... A fost, din nou, şi dl. Ioan Es. Pop. Pentru că nu mai aveam scaune, am aşezat spectatorii şi pe mese, pe dulap, pe două saltele de izopren...
Am introdus o poezie nouă, cu "cilioaia" care "o vinit" şi "o ţâvlit". Cred că e singurul moment pe care mi-l amintesc cu exactitate...
Poeziile au ieşit mai bine, au avut mai multă emoţie ca la premieră. Dansurile în elastic, în schimb, s-au degradat.
Un accident pozitiv a fost că, la repezeală, am aşezat proiectorul greşit, aşa că multe dintre imagini s-au proiectat pe corpurile actorilor. Asta a fost foarte bine.
Am reuşit să filmez spectacolul, deşi, din cauza luminii proaste, nu ştiu dacă se vede mare lucru.
La discuţia de după, publicul nu a fost foarte comunicativ. Cu toate acestea, am simţit că spectacolul acesta i-a entuziasmat mai mult decât POEZISELE. Să vedem ce se va întâmpla după ce IEUDUL se mai aşează...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu