luni, 19 noiembrie 2012

Spectatorii despre IEUDUL 2 (19.11.2012)


1) Ce moment din spectacol v-a plăcut cel mai mult și de ce?
2) Ce nu v-a plăcut la spectacolul nostru?
3) Credeți că ar trebui să transformăm acest spectacol-lectură într-un spectacol propriu-zis? De ce?
4) Care ar fi poetul asupra căruia ar trebui să ne oprim la următorul spectacol?
5) Încercăm să găsim un nume potrivit pentru trupa noastră de teatru...
6) Alte observații









1) Mi-a plăcut tot spectacolul, fără observațiile sau schimbările sugerate de public.
2) Nu mi-au plăcut intervențiile regizorului care au distras atenția actorilor și spectatorilor și au întrerupt „momentul” care se crease.
3) DA!
4) - 
5) -
6) Ar trebui îmbunătățite scenografia, costumele, mișcările scenice (dansul și folosirea spațiului) și vizuale.

2.
1) Cam tot spectacolul
2) Căldura din sală
3) Da. Are o temă, transmite multe emoții.
4) Sorescu
5) -
6) O legătură mai bună între muzică și spectacol

3.
35 ani
1) Scena autobuzului
2) Sala mică
3) Da. O punere în scenă reușită.
4) -
5) - 
6) Felicit improvizația la ruperea hârtiei la scena autobuzului.

4.
22 ani
1) Începutul
2) Camera mică, căldura.
3) Da
4) -
5) - 
6) Piesa frumoasă. Felicitări!

5.
1) Totul ca întreg + finalul
2) Excesul de elastic :D
3) DA
4) -
5) -
6) -

6.
1) - 
2) Momentele cu elasticul, pot fi scurtate.
3) DA!!! Este bun
4) -
5) Fantastic 4 :)
6) - 


7. Radu, 39
1) Momentul cu patul din fundul odăii, momentul cu râul pe care îl acoperă
2) Proiecțiile au fost solicitante lla un momentdat
3) Da, pentru că așa ar fi bine
4) - 
5) Nu știu
6) -

8.
1) - 
2) - 
3) Desigur
4) - 
5) - 
6) Totul a fost foarte frumos! Nu am ce comenta

9.
Elena, 24, economist
1) - 
2) Nu am nimic de reproșat
3) Da, voi ați transpus lectura în spectacol, eu să transpun spectacolul în 3 cuvinte?
4) Nichita Danilov
5) „Pentru noi toți”
6) - 

10. Costel, 24
1) Paturile...P.S. Scena Topless
2) Vizibilitatea
3) Da. Un spațiu convențional ar pune în lumină vizibilitatea.
4) Nichita Danilov
5) „SinArt”
6) Căldură exterioară și interioară; Tăceri glăsuitoare;

11.
1) Începutul mi-a transmis din prima clipă emoție.
2) Puțină desincronizare între actori
3) Da, cu singuranță deoarece și acum l-am perceput ca pe un spectacol.
4) Cărtărescu
5) - 
6) -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu