duminică, 14 aprilie 2013

Foto session pentru R.E.M.

Cele 7 fetiţe din R.E.M. se joacă de-a Reginele. Astăzi le-am făcut poze. Până când le veţi vedea la premieră, iată câteva:
aici e Garoafa, la 10 ani
Puia şi nelipsita ei admiratoare, Balena
Esther...

Mai jos puteţi citi câteva gânduri ale echipei despre ziua de azi:

Anda Saltelechi 
Ideea e că azi a fost o zi foarte plină. S-au întâmplat atâtea lucruri... că timpul părea să se tot lungească. Am trecut printr-o experiență puțin ciudată. Nana Platon mi-a făcut un machiaj (încerc să nnu dezvălui prea mult din surpriza spectacolului)... un machiaj de bătrână... pe care, când l-am văzut în oglindă, am avut un șoc. Mă rog, se putea observa că e machiaj, dar cu toate astea, parcă m-a aruncat înainte în timp ... abia așteptam să mi șterg machiajul

Simon Sandra 
A fost agitatie mare azi la Carol 53. Filmari,repetitii,sesiuni foto,evenimente...nu ma asteptam sa vad atat de multi oameni adunati intr-un loc sa faca arta,mai ales intr-o zi de duminica.Noi am facut o sedinta foto in soare,in nori si apoi in ploaie (adapostiti de ploaie,in casa).Mi-e drag sa repet si sa ma implic in proiectul acesta pentru ca nu stiu niciodata cu o zi,cu o ora sau chiar cu un minut inainte ce ne rezerva imaginatia,sau starea de spirit care se schimba mereu. E un efect UAAAU,o "Nostalgie".

Iulia Isar 
A fost fain ca se intamplau multe lucruri deodata care se jucau cu atentia noastra,a fost fain ca ne'am sincronizat aproape toti la activitatile de azi; e un sentiment foarte placut sa vezi curtea aia trista plina de caramizi, umpluta de oameni veseli. Cred ca mi'ar fi placut sa ne concentram mai mult pe jocul cu varsta, a fost o experienta rasu'-plansu' foarte interesanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu