marți, 9 aprilie 2013

NOSTALGIA. Recunoaşteţi personajul?


Probabil că nu... A fost ideea mea genială de a-mi petrece noaptea dinaintea celei de-a doua repetiţii publice la NOSTALGIA pictând, lipind şi tăind cu cutter-ul un puzzle uriaş, pe care spectatorii noştri să-l recompună  în timpul reprezentaţiei. Inutil să vă spun că nimeni nu a reuşit să rezolve puzzle-ul şi nici măcar eu nu am mai reuşit să pun la loc mai mult de atât... 


Dar acum recunoaşteţi personajul? 
Ok, probabil că nu seamănă neaparat cu originalul. Dar, într-adevăr, trebuia să fie Mircea Cărtărescu. Andreea Dinu, matematiciana echipei Teatrul de Foc (de acum încolo mă gândesc să îi spunem "The Brains"), a luat puzzle-ul acasă şi dimineaţa mi-a arătat fotografia de mai sus pe mobil, ca dovadă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu