marți, 9 aprilie 2013

NOSTALGIA - repetiţie publică 2 (feedback public)

Îmi place foarte mult ideea voastră!!! Este ceva NOU, ceva ce te captează. Abia aştept să vin la spectacol pe 22. Aveţi mult de muncă. MULTĂ BAFTĂ.
*
Idee ingenioasă prezentată după un cearşaf. Oameni dornici de a povesti... o nostalgie. Eu am avut o nostalgie, dată de povestea voastră. E frumos! E frumoasă casa, sunteţi frumoşi şi voi, pentru că precum spune debilul: oamenii (voi de pildă) sunt diferiţi şi asta face ca totul să fie inedit
*
Majoritatea momentelor au partea interactivă la sfârşit. Cred că ar fi mai bine ca actorul să interacţioneze în timpul monologului.
*
Este un proiect interesant, cu participarea publicului, este ceva inedit şi foarte viu.
*
Foarte bine! Renunţaţi la hărţi. Faceţi locurile mici mai vizibile (biblioteca, baia etc.)
*
O idee foarte bună! Mai multă organizare şi totul va fi super! Sper să continuaţi cu piese de genul acesta!
*
Este interesant, surprinzător, viu, modern
*
"Arhitectul": foarte interesant, interactiv, surprinzător, actori tineri, foarte interesant şi comic, am râs din tot sufletul, m-am distrat foarte bine. Mi-a plăcut secvenţa cu acel căţel, actorul care a lătrat şi urlat, schelălăit, ne-a distrat pe cinste.
Cu drag, Avram Elena
*
Proiectul este original şi iese din canoanele vechi. Trebuie dezvoltat, iar observaţiile ce se cumulează pe calea acestor sugestii trebuie utilizate statistic.
P.S. Cred în viitorul vostru.
*
Mă întreb ce ascundea Coco sub fustă cu atâta grijă când era lungită pe bar cu "Ruletistul". Daniel
*
Vă mulţumesc pentru invitaţie, mi-a plăcut foarte mult "Ruletistul". Pe parcurs va trebui să îmbunătăţiţi decorul. Repetaţi mult şi veţi şti ce să faceţi cu noi spectatorii.
*
Victor Hugo spunea că nostalgia este fericirea de a fi trist. Dacă însă această amintire vine dinainte de a te fi născut?
Atunci înseamnă că nostalgică este şi fericirea de a muri sau de a nu te fi născut încă.
Caracterul interactiv al spectacolului este interesant.
Augustin Răducanu
*
Feedback: Ar fi bine ca locul să fie mai luminat şi încălzit. Oamenilor ar trebui să li se explice unde merg mai detaliat. Mi-a plăcut momentul cu ursuleţul Miki pentru că în apropiere se desfăşura Ruletistul pe care deja îl văzusem şi am participat la acel moment ca spectator, nu ca şi personaj. A fost o experienţă interesantă.
*
Foarte interesant şi ingenios. Decorul este foarte reuşit. Mult succes!
Alexandru Prepeliţă
*
Ar trebui mai multe legături cu spaţiul de joc. Anda f. bună.

*
RULETISTUL
Acest personaj, în viziunea ce mă întunecă pe mine, joacă pentru altul, iar altul nici nu-şi imaginează. Ar trebui să bea constant. Eu asta aş face de-aş fi el.
ARHITECTUL
Silueta sugrumată în umbră a Iuliei e unul dintre cele mai pasionale lucruri ce-am văzut vreodată.
Edward
*
Experimentul "Nostalgia" are o miză bună, ţinând cont de concept şi spaţiu, dar tocmai structura sa mozaicală ar trebui coordonată şi planificată mai bine ca să nu se producă haos şi confuzie în rândul spectatorilor.
E important să se pună accentul pe
-detalii, ca să nu se creeze impresia unei improvizaţii şi a unei "încercări" ludice, dar mai degrabă gratuite
-coordonare, pentru a facilita accesul spectatorilor în fiecare spaţiu fără să se calce în picioare, fără tămbălău şi rumoare
-ritm, tensiune şi forţă (există, în special la Ruletist, momente de stagnare, scene în care forţa se diminuează şi scad expectativele publicului. Lumea trebuie să iasă năucită şi să nu-şi revină până nu ajunge acasă).
Mai multe data viitoare.
Andrei Vornicu
*
Este impresionant. Cel putin asa fost pentru mine, atunci cand trei actori au interpretat fiecare partiturile lor individuale, numai pentru mine, ochi in ochi, in trei spatii diferite, de maxima intimitate. Sa nu radeti, dar am fost atras de o tanara, chiar in toaleta, cu invitatia spusa in soapta: "Nu vrei sa te joci cu mine?". Am plecat din Carol 53 cu sentimentul ca mi s-a intamplat ceva extrordinar, unic in viata. Multumesc Cristina Crista Bilciu !
Daniel Ioan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu