luni, 22 aprilie 2013

NOSTALGIA 53 - actorii dupa premiera


Simon Sandra
A fost o seara cum n-am mai avut. O experienta noua,inedita,total diferita fata de cele in care am avut vizionare cu public la "Nostalgia 53". Inceputul spectacolului (cantecul de leagan,lumanarile,intrarea publicului in casa) m-au incarcat emotional cat pentru toata seara. Mi-a placut sa vad expresiile de pe fetele oamenilor atunci cand au pasit in casa si aveam impresia ca nu vom incapea cu totii acolo. A fost atat de multa lume...wooow,nu ma asteptam. "Ruletistul" s-a jucat de 5 ori,cu subsolul plin (nu stiu cati au fost,in jur de 20 sau 25 de spectatori la o singura reprezentatie).
Dubla 1...: nu stiu ce nu a functionat dar a fost destul de jos,publicul a fost cuminte,si fara reactii.Poate erau speriati de traseul pe care l-au facut legati la ochi.
Dubla 2...:ne mai dezghetam putin si scoatem din randul spectatorilor niste pariuri,cateva reactii si priviri de satisfactie.
Dubla 3...:parca discutam altfel.Suntem incalziti cu totii si publicul incepe sa joace efectiv in spectacol.Daca mai face Coco o miscare,pleaca acasa cu inca o blana scumpa :)
Dubla 4...:nu simtim deloc oboseala ci doar placerea de a juca si de a-i face pe spectatori sa fie cu noi.Nebunie,pariuri,reactii,am cantat,am dansat si oamenii au inceput sa parieze nu doar pe Ruletist ci si pe Coco (cred ca ma imbogateam daca acceptam sa-mi duc si eu pistolul la tampla).
Dubla 5...:ei acum,cred ca daca le dadeam si text spectatorilor,ne luau painea de la gura noua,actorilor si veneau si data viitoare sa intre in spectacol.A fost punctul culminant al "Ruletistului"...si apoi s-a terminat.Era tarziu.
Daca mai jucam ma intreb cum ar fi fost. Doar cand am aflat ca nu mai este public am inceput sa simtim oboseala.Mi-a placut si atmosfera de afara cu focul din mijlocul curtii iar inauntru se spuneau povesti.Se preconiza o petrecere dupa spectacol dar nu a mai fost cine... Am plecat la casele noastre cu toate emotiile,experienta, oboseala si rasplata.....somnul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu