miercuri, 9 aprilie 2014

TEME de eseu pentru actorii de la TdFOC

Aceste teme sunt alese în funcție de nevoile și evoluția actorilor de la Teatrul de Foc. Ele trebuie dezvoltate în fiecare seară de către toți membrii echipei, într-un eseu de minim 15 rânduri. Ideea e ca eseurile să fie făcute regulat, fără zile sărite și recuperări ulterioare.

1. Interviu/Prezentare personală: Alina Cimpoeru
2. Cum ai ales să faci teatru independent:
3. Modelul meu în teatru (portret): Anda Saltelechi
4. 10 lucruri faine la meseria de actor: Anda Saltelechi
5. 10 lucruri nasoale la meseria de actor: Sandra Șimon
6. Ce înseamnă pentru mine experiența alături de TdFOC: Anda Saltelechi
7. Feedback Nostalgia 2 aprilie
8. Spectacolul meu preferat cu TdFOC Sandra Șimon, Cristian Rus
9. Primul meu rol Anda Saltelechi
10. Ce spectacole ați vrea să fie în repertoriul TDF și ce rol ai vrea?
11. Cum au decurs repetițiile în săptămâna ce a trecut? Ce ai câștigat/pierdut?
12. Regizorul la care mi-ar plăcea să joc: Sandra Șimon
13. Ce aștepți de la un regizor: Cristian Rus
14. CÂNTĂREAȚA CHEALĂ (feedback de actor/de spectator/de ce nu am fost prezent)
15. Cum arată spectatorul ideal?
16. Teatrul și poezia (cu aplicatie pe POEZISELE - ca actor, ca spectator)
17. Ce aș schimba la Teatrul de Foc Anda Saltelechi, Sandra Șimon, Cristian Rus
18. Critica de teatru și rolul ei Alina Cimpoeru
19. Ce m-ar putea face să renunț la teatru?
20.Când ai știut sigur că ești actor/actriță? 
21. Feedback Nostalgia 14 aprilie 2014: echipa